Mijn koffer inpakken - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van hetgroteavontuurinvietnam - WaarBenJij.nu Mijn koffer inpakken - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van hetgroteavontuurinvietnam - WaarBenJij.nu

Mijn koffer inpakken

Door: Manuela

Blijf op de hoogte en volg

12 Augustus 2014 | Nederland, Apeldoorn

Mijn koffer staat klaar om ingepakt te worden. Nog een paar dagen en dan is het zover! Mijn tweede reis naar Azië gaat beginnen. Deze zomer heb ik de kans om met Vietnam kennis te gaan maken. Best spannend om voor de eerste keer niet rechtstreeks te vliegen, maar een overstap te moeten maken. De heenweg voelt als een thuiswedstrijd, omdat het in Frankfurt zal zijn. De terugreis echter niet, want dan zal de overstap in Zuid- China zijn. Daarnaast verwacht ik een land te bezoeken dat niet strak georganiseerd is. Maar ik verheug me al op alle mooie dingen, die ik zal zien en bijzondere mensen, die ik zal ontmoeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 5546

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

15 Augustus 2014 - 26 Augustus 2014

Vietnam

Landen bezocht: